Wysłany: 2008-08-12, 11:43 Problem z biblioteką nv4_disp.dll.
Przejrzałam sporo tematów powiązanych z ta biblioteką i nic mi nie pomogło.
Otóż gdy włączam film po jakichś 5-15 minutach oglądania komputer zawiesza sie i reaguje dopiero na polecenie Ctr+Alt+Del, ale wtedy monitor wyłącza się, ponownie włącza i na pulpicie w powiększeniu i ze zmienioną kolorystyką wyskakuje błąd z nv4_disp i jakimś problemem z kartą graficzną (nie znajduje) :-| I wtedy pozostaje tylko reset.
Szukam łatwego sposobu na likwidację tego problemu - nie żadnego grzebania w biosie czy rozkręcania kompa :!:
1. Przeinstalowanie sterowników Invidii już testowałam i nic.
2. Chciałam też rozpakować bibliotekę http://www.dll-files.com/...fi...l?nv4_disp
do WINDOWS/system32/ ale nie potrafię tego zrobić (w trybie awaryjnym?).
3. Grzebania w biosie nie będę próbować, bo jestem laikiem kompletnym.
Mam XP SP2Athlona 1.145 GHz, 256 MB RAM, bios AMI, karta graficzna Nvidia GeForce4 MX 440 with AGP8X, zasilacz megabajt MGB-350S ATX 230V - 4A - 50 Hz..
Kiedyś "spece" próbowali go podkręcić ale skutki były opłakane i w rezultacie z (ok) 1.5 GHz zeszło na 1.15.
Nie ma szans na screena :|
_________________ lubując sie w odnoszeniu wrażeń.
a tak na powaznie to w biosie niec nie ustawisz co mogło by rozwiązać ten problem
PYTANIE WAZNE:
jakie stery instalujesz do tej karty graficznej (wersja) ?
PROPOZYCJA
odinstaluj przez panel sterowania stery od grafiki
zainstaluj
te http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_45.23.html
w przypadku pytania czy chcesz zamienić na starsze odpowiadaj TAK (zamieniaj na starsze)
potem przeinstaluj dx i kodeki (najlepiej zapodaj k-lite mega pack)
_________________ jak bzdury piszę to proszę o info na PW lub publiczny lincz
Wydaje mi się, że reinstalowanie zadziałało!
Dzięki wielkie:)
[ Dodano: 2008-08-17, 17:34 ]
łaaaa..!
Mamy problem! Od czasu zainstalowania nowego sterownika do karty już z 7 razy wyskoczył mi BlueScreen !
co jest grane?
błąd dotyczy atapi.sys chyba...