FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Czy będąc kompletnym laikiem moge mieć Linuxa?
Autor Wiadomość
kicko 
Hardware Expert

Wysłany: 2008-03-10, 15:38   Czy będąc kompletnym laikiem moge mieć Linuxa?

Witam , linux jest wychwalany ale ja jestem kompletnym laikiem i niechciałbym się bawić w wpisywanie jakiś ciągów liter w konsole itd.

Czy jest wersja linuxa na podobnym poziomie technologicznym jak widnows?

Tzn. Żebym mógł pracować jak w windowsie , bez potrzeby wpisywania jakiś ciągów liter by uruchomić program ?

Swift 
Webmaster

Wysłany: 2008-03-10, 16:52   

Ja dzisiaj zainstalowałem "Kubuntu". Mówią, że jest dobre, ale wg mnie nie dorasta do pięt XPkowi. Zainstaluj sobie jakiegoś linuksa i sam zobaczysz, że nie jest warty uwagi...

kicko 
Hardware Expert

Wysłany: 2008-03-10, 17:00   

Być może ale ja chciałbym sprubować , to co polecacie dla kompletnego laika w sprawach linuxa ?

Assassin 
HardWare Master

Wysłany: 2008-03-10, 19:05   

Zainstaluj Gentoo albo Debiana , są proste w obsłudze

patrykmis3 
Początkujący Cracker

Wysłany: 2008-03-10, 19:33   

Niektore dystrybucje Linux'a zawieraja interfejs graficzny, np. Ubuntu albo np. Slackware przerobiony przez "Szkołe hakerów". A apropo do uzywania terminalu, to na poczatku nie ma to sensu i czesto ludzie uzywaja terminali dla szpanu. Dopiero gdy ktos naprawde sie wczuje i pozna troche komend to szybciej korzysta z terminalu niz interfejsu graficznego.

sabo 
SuperMod

Wysłany: 2008-03-10, 22:42   

możesz sobie zainstalować Mandrive albo PClinuxOS one mają środowiska graficzne na dość dobrze rozbudowanym poziomie ale jeśli masz kartę graficzną radeona to nie polecam instalacji Linuxa ponieważ nie mają takiego wsparcia jak geforce. I przy uruchamianiu środowiska graficznego w konsoli trzeba wpisać StartX lecz chyba nie zawsze czasem od razu ładuje się pulpit. Pozdrawiam

marczak 
Wygadana bestia

Wysłany: 2008-03-11, 15:04   

.WoJaK napisał/a: