FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Statystyki  Rejestracja  Zaloguj

Poprzedni temat :: Następny temat
Czy będąc kompletnym laikiem moge mieć Linuxa?
Autor Wiadomość
Infospec 
Prezes OpenBrainz

Wysłany: 2008-05-28, 20:30   Re: Czy będąc kompletnym laikiem moge mieć Linuxa?

KiceK napisał/a:
Witam , linux jest wychwalany ale ja jestem kompletnym laikiem i niechciałbym się bawić w wpisywanie jakiś ciągów liter w konsole itd.

Czy jest wersja linuxa na podobnym poziomie technologicznym jak widnows?

Tzn. Żebym mógł pracować jak w windowsie , bez potrzeby wpisywania jakiś ciągów liter by uruchomić program ?

jeśli chodzi o linuksa ten system jest stworzony dla każdego. nawet dla osoby które nie miały styczności z tym systemem. Krótko mówiąć troche trudno będzie Ci się przyzwyczaić do tego systemu ale naprawde próboj i nie ryzygnuj po kilku dniach. I polecam Ci Kubuntu i Mandrive jeśli chodzi o porównanie z XP troche.

siara2134 
Programista Python

Wysłany: 2008-05-29, 07:43   

Ja za to odradzam ci mandrive... Może są bardzo proste ale uczą złych nawyków... Nie no jeżeli chcesz to możesz się ich uczyć ;) W ogóle odradzam Systemy typu mandriva,Lindows itd. Jedynie co moge polecic na dzien dzisiejszy to ubuntu i fedora ;)

Pozdrawiam

nygga 
super heros

Wysłany: 2008-05-29, 08:07   

które to idą (albo starają się iść) dokładnie tą samą drogą co odradzane przez ciebie distra. u mnie generalnie kolejka jest jedna: gentoo, slackware, arch

Ksiaze 

Wysłany: 2008-05-29, 15:04   

siara2134, co masz na myśli mówiąc złe nawyki? Sam zaczynałem od Ubuntu a potem Mandriva i żadnych nawyków nie mam i nie miałem. Chociaż po Ubuntu oczywiście będą, te sudo itd.

Morfi 

Wysłany: 2008-10-15, 11:11   kazdy kiedys byl laikiem linuksowym

Witajcie